söndag, maj 19, 2013

Hoppas verkligen att värmeböljan är här för att stanna resten av sommaren. Men det är väl knappast troligt, det är ju trots allt Sverige vi bor i!

Igår spenderade jag hela dagen ute hos Kristina och gjorde ansiktiktsbehandlingar på hennes vänner då de hade spadag hos henne. Härligt för dom och svettigt för mig! 
Efter megasnabbfix åkte jag hem till Emelie o kolla Eurovision. Och för första gången någonsin så vann den låt som jag tyckte va bäst. Heja Danmark! Efteråt drog vi en utgång, som dock inte varade så länge då Linnéa har blivit tant o tydligen inte klarar så mycket längre. Men vi hann med o träffa väldigt trevligt folk så kvällen vart lyckad trots allt! 

Dagen idag har varit väldigt chill. Jag o Emelie tänkte mysa till det o köpa med mat o sitta ute i värmen. Men eftersom vi förföljs av otur så ville vädret nått annat, och vi höll på att blåsa bort! 

Sen fulländades helgen av ett VM-guld! Kommer garanterat sova gott inatt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar