måndag, oktober 29, 2012

I tisdags somnade då världens bästa morfar in efter en läng tids kämpande! Även om det är ofattbart att du inte längre finns, så vet jag att du mår mycket bättre nu. Varje gång solen har visat sig den här veckan så har det känts som att det är du som ler ner mot oss för att säga att du mår bra nu!
Sov så gott nu älskade morfar! <3


Efter allt som hänt så var det skönt att gå in i en riktig må-bra-helg! I fredags var jag o J på nya Bond-filmen Skyfall. Den var riktigt bra måste jag säga. I lördags blev det ännu mera mys hemma hos Louise som fyllde år. Vi bjöds på clubsandwich, chokladmousse o massa vin. Mera trevliga kvällar på hemmaplan röstar jag för.


Fina Sini o jag

Snygga tjejer

Mums!

Sen är man ju tvungen att ta vara på dessa söndagar också, jag jag o C-G tog en promenad till mysiga Café August o åt en sen lunch. Kan tänka mig att deras julbord är ett av stans mysigaste, med tanke på stämningen där.

Bästa vän!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar