måndag, april 23, 2012

God morgon vänner!

Hoppas ni har haft en trevlig helg! På ett sätt känns det bra att det är måndag, min sega förkylning har äntligen släppt så nu ska träningen upptas igen efter en veckas vila. Ska strax bege mig ut i spåret o senare ikväll efter jobbetbli det ett pass på KMTI.

Helgen har för övrigt varit ruskigt bra! I lördags var det 25-årsfest här hemma o nästan alla mina fina vänner var samlade. När det var dags för utgång så mötte jag även upp Ida o hennes boyfriend, vi hamnade på Koriander tillsammans med brorsan o några av hans lagkamrater i KBK.
Vid stängning hamnade vi på efterfest o strax efter kl 5 fick jag äntligen lägga huvudet på kudden efter en riktigt lyckad kväll!

Tack alla mina vackra!!

Angelica o Jessica

Linda o Marie

Lovisa o Sara

Linda-Mari o Karin

C-G o Jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar